Dykkerudstyr og UV-jagtudstyr

Betingelser

Betaling
Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med NETs.

LeveringFragtfrit ved køb over kr. 595,- undtagen bly og flasker
Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog, at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97 % for brevpakker og minimum 99 % for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer fremsender Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Scuba Tech’s udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

Reklamationsret
Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech
Silkeborgvej 232
8230 Åbyhøj
Email: shop@dykaarhus.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer fra bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Scuba Tech har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer – se punktet ”Reklamation og varereturnering”.

Priser
Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner. Priser på bestillingstidspunktet er gældende. Fragt- og leveringsomkostninger samt evt. betalingskortgebyrer oplyses inden dit køb.

Bestilling af varer
1) Find de varer du vil købe og put dem i kurven.
2) Gå til kassen.
3) Indtast personoplysninger og vælg betalingsmetode.
4) Godkend ordren.
5) Vi sender en ordrebekræftelse til dig på mail.
6) Når vi afsender dine varer, modtager du en e-mail med de informationer samt leveringsadresse, du har oplyst os.

Ønsker du at bestille varer, som ikke er en del af vores faste sortiment, beder vi dig venligst kontakte os på telefon +45 8615 5521.

Klager / Tvist
Tvist mellem partnerne forgår efter Dansk Lov og Retsinstans.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til:

Nordic Diving v/ Hans Henrik Bech
Silkeborgvej 232
8230 Åbyhøj
Email: hhb@nordicdiving.dk
Telf.: 86 15 55 21

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage via:

www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Forbehold
Vi tager de sædvanlige forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.